Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

Το προεκλογικό παιχνίδι στο Χαϊδάρι έχει αρχίσει και αποκτά κάποιο ενδιαφέρον



Σύμφωνα  με  έγκυρες  πληροφορίες  του  ρεπορτάζ , προ  διημέρου  ο Αντιδήμαρχος  παιδείας  Περιστερίου  Θεόδωρος Αρβανίτης  και  ο  Πρόεδρος  του  ΑΣΔΑ , εν δυνάμει  υποψήφιος  Δήμαρχος  Χαϊδαρίου  Ανδρέας  Μποζίκας , συναντήθηκαν  σε  γνωστό  καφέ  στην  πλατεία  του Δάσους  σε  απόμερο  σημείο  του μαγαζιού .

Τώρα  θα  μου  πείτε  σιγά...κάτι  τρέχει  στα  γύφτικα!! Αυτό  είπα  και  εγώ, αλλά  ο  αγαπητός  Θεόδωρος  όταν  τον  ρώτησα ( από  καθαρά  δημοσιογραφικό ενδιαφέρον ) το  βράδυ  στο  χορό  των  ''Κρητών  Περιστερίου''  τι  γύρευε  στο Δάσος , αυτός  μου  απάντησε  με  ένα  μικρό  ψεματάκι , ότι  έψαχνε  τον  Ηρακλή  Δρούλια , τον  άλλο  και  σίγουρο  υποψήφιο  Δήμαρχο Χαϊδαρίου. Αλλά  έλα  μου  ντε  που  «ο  θεός  αγαπάει  τον κλέφτη  αλλά  αγαπάει  και  τον  νοικοκύρη»  που  μάθαμε  με  ποιον  είχε  ακριβώς  ραντεβού και  το  ότι  μου  είπε  ότι  είχε  ραντεβού  με  τον  Δρούλια , μάλλον  για  παραπλανητική  απάντηση  μου  φαίνετε .  
Από  ότι  καταλαβαίνουμε  με  όλες  αυτές  τις  κινήσεις  , μάλλον  ξεκίνησαν  οι  κρυφές  διαδημοτικές  συμμαχίες  με  τους  υποψηφίους , γιατί  δεν  κάνει  επαφές  μόνο  ο  Μποζίκας , αλλά  και  άλλοι  ενδιαφερόμενοι  μέσα  από  το  Δημαρχιακό  Μέγαρο  του  Χαϊδαρίου , που  έχουν  επιδοθεί  τον  τελευταίο  καιρό  σε  συνεχή  κρυφά  ραντεβού  κυρίως  σε  σπίτια  ταβέρνες  και  καφέ .  Πάντως  το  σίγουρο  είναι  ότι  το  προεκλογικό  παιχνίδι  στο  Χαϊδάρι  έχει  αρχίσει  και  αποκτά  κάποιο  ενδιαφέρον  και  είμαι  σίγουρος  ότι  στη  συνέχεια  δεν  θα  πλήξουμε  καθόλου.

Αντώνης .Δ'

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου